Tel: (+420) 777 911 875 | AdriaticOnline.cz - Chorvatsko



 

Pojištění storno poplatků za ubytování

Cestovní agentura neakceptuje odstoupení od rezervace z důvodu zdravotních potíží nebo hospitalizace klienta bez vypořádání storno poplatků. V těchto případech účtujeme storno poplatky podle stupnice uvedené v článku 10. Pokud si host přeje vyhnout se ztrátě částky za uhrazenou rezervaci, doporučujeme, aby si sjednal pojištění pro případ zdravotních problémů v některé z pojišťovacích společností. Cestovní agentura není zodpovědná za podmínky pojištění, které host podepisuje v pojišťovací společnosti.

Úhrada pojištění pro případ odstoupení od rezervace přímo přes cestovní agenturu je možná pouze při rezervací služeb privátního ubytování. Úhradou pojištění klient získává právo bez udání důvodu požadovat zpět zaplacenou částku rezervace sníženou o výši poplatku pojištění. Bankovní poplatky za vrácení zaplacených finančních prostředků hradí klient. Výše poplatku za pojištění pro případ odstoupení od rezervace závisí na termínu, do kterého žádáte, aby pojištění bylo platné. Uvádíme druhy pojištění pro případ odstoupení od rezervace:

-Za pojištění do 31 dnů před začátkem využívání zakoupené služby, poplatek je 4 %.
-Za pojištění do 24 dnů před začátkem využívání zakoupené služby, poplatek je 6 %.
-Za pojištění do 17 dnů před začátkem využívání zakoupené služby, poplatek je 8 %.
-Za pojištění do 10 dnů před začátkem využívání zakoupené služby, poplatek je 10 %.

Pokud klient uhradil pojištění pro případ odstoupení od rezervace a po zrušení rezervace mu byla vrácena celá částka rezervace, při příští rezervaci ubytovacích služeb (u jiného majitele) si klient, pokud má opět zájem o pojištění pro případ odstoupení od rezervace, musí vybrat pojištění, které je minimálně o jednu kategorii větší od pojištění při zrušené rezervaci.

Pojistit se pro případ odstoupení od rezervace v termínu kratším než 10 dní před začátkem využívání zakoupených služeb není možné. Tato nabídka není závazná a platí výlučně do provedení úhrady za rezervaci. Po provedení úhrady rezervace si tuto službu není možné speciálně doplatit. Klienti, kteří pro vstup do Chorvatska potřebují víza, nemají možnost pojistit se pro případ odstoupení od rezervace.