Tel: (+420) 777 911 875 | AdriaticOnline.cz - Chorvatsko



 

Jak rezervovat ubytování v Chorvatsku?

1. Ubytovací jednotku, která bude nejvíce vyhovovat Vašim požadavkům a potřebám můžete vybrat dvěma způsoby: 
* samostatně, pomocí některé z nabízených možností vyhledávání na naší stránce 
* kontaktováním našeho oddělení prodeje, jehož pracovníci Vám po úvodním seznámení se s Vašimi požadavky doporučí několik objektů, které nejvíce vyhovují Vašim kritériím. 

2. Při vyhledávání na naší stránce, u každého objektu, který upoutá Vaši pozornost, kliknutím na link "přidej objekt" můžete vybraný objekt uložit do virtuální databáze (favorites), kterou sami formujete a která obsahuje pouze ty objekty, které nejvíce vyhovují Vašim kritériím. Váš výběr zůstane uložen a k uvedené databázi můžete přistoupit kdykoliv, ale pokud jste vyhledávání provedli jako anonymní uživatel, můžete tak učinit výlučně z počítače, na kterém jste provedli vyhledávání. 

3. Po vytvoření Vašeho užšího výběru, kliknutím na "přehled mého výběru" získáte kompletní a detailní přehled vybraných objektů. Systematické a přehledné zobrazení vybraných ubytovacích jednotek Vám určitě pomůže, aby jste snadno našli objekt, který nejvíce vyhovuje Vašim požadavkům. 

4. Pokud se definitivně rozhodnete pro některý z objektů, je potřeba zadat požadavek na rezervaci. Aby bylo možné Váš požadavek na rezervaci zpracovat, je potřeba, aby jste v rezervačním formuláři uvedli všechny informace, které se od Vás požadují. 

5. Po odeslání vyplněného rezervačního formuláře Vám bude předložena kalkulace ceny, která zahrnuje všechny rezervované služby. V kalkulaci ceny je také uvedena i částka akontace, kterou je nutno uhradit při rezervaci vybrané ubytovací jednotky. 

6. Odeslaný rezervační formulář obdrží naše oddělení prodeje. Ihned po přijetí požadavku na rezervaci budou naši pracovníci kontaktovat majitele vybrané ubytovací jednotky a před odesláním oficiální výzvy k platbě prověří, zda informace o obsazenosti uvedena na naší internetové stránce odpovídá skutečnosti, resp. zda požadovanou rezervaci lze realizovat. 
Po potvrzení dostupnosti rezervované služby Vám e-mailem zašleme oficiální výzvu k platbě, v níž budou jasně uvedeny veškeré náklady týkající se Vaší rezervace, jakož i částka akontace, kterou je nutno uhradit při potvrzení rezervace. Samotná platba se provádí v souladu se způsoby a dynamikou platby uvedenými na naší stránce. 

7. Pro konečné potvrzení rezervace je potřeba uhradit akontaci, a to nejpozději do 24 hodin od obdržení oficiální výzvy k platbě. Překročení uvedené lhůty ze strany klienta může vést k overbookingu, za který cestovní kancelář nenese odpovědnost, ale zavazuje se nabídnout klientovi náhradní ubytování ve stejné kvalitě. 

8. Ihned po provedení platby je třeba zaslat kopii platebního příkazu mailem (platby@vkostce.com)


Po připsání Vaší platby na účet cestovní agentury, Vám mailem zašleme voucher, ve kterém budou uvedeny všechny potřebné informace o majiteli a adrese rezervovaného objektu. 
Voucher, který obdržíte, je pro Vás zároveň i písemným dokladem, že jste si zajistili ubytování na Jadranu.